2 dagar kvar innan julafton!

Yahoo! Nu har man slutat skolan idag och fått mina betyg, Min klass hade en knäpp idé som vi förstås gjorde! Vi klädde ut oss och hade kul och jag va utklädd till nånting. Jag tog bara nåt ur garderoben xD men det funkade fin fint! Alla sa att jag såg ut som en Hollywood stjärna xD haha. Vad det nu är eller ser ut. Men det som är mest synd va att jag hade ingen kamera med mig så jag kunde inte phota. det va synd för alla va så snygga! Det va kul att killarna också hade klätt ut sig xd trodde aldrig att de skulle våga göra nåt sånt, men de har ju varit med på andra tokigheter också så det är ju självklart att de ska vara med! Imorgon ska Erik och jag jul shoppa! Vi hann inte göra det idag för han och jag småbråkade lite när han kom hem till mig sen la vi oss i min säng och pratade ur det sen började jag gråta så han låg och höll om mig sen somnade vi! xD Jag hade glömt bort att det blir mörkt fort så vi skippade det Idag och forsatte sova istället! xD heehee. Jag fick Callegraphy pennor av Fanny i julklapp, jag öppnade dom direkt när jag fick dom xD haha kunde inte hålla mig så. Men jag blev jättenöjd med dom och hade tänkt använda dom när jag ritar Manga eller nåt annat också! Jag hann rita två teckningar idag med pennorna. ^^ Jag ritade av min pojkvän och mig själv.
<--- Erik
<--- Mig själv
Vi är nog den absoluta rock-paret nånsin!
funni-chan » 2011-01-01 | 14:57:51

så du gillade pennorna va bra XD jätte finna bilder ^~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback