Slutade dåligt.

Idag vaknade jag 5 och inte kunde somna om, men jag låg vaken och spelade på min mobil sen smsade jag till Erik för han och jag skulle träffa idag och byta julklappar. Men han svarade inte förän nångång vid 11. Jag va jätte ledsen för att han inte hade svarat mig men hans mobil hade dött under natten så den va avstängd. Han och jag hade bestämt att vi skull träffas men jag visste inte om jag skulle hinna va med honom så jag frågade honom om han kunde komma vid tio för min pappa skulle hämta mig vid 13 och vi skulle åka till honom och äta middag med farfar och farmor. Men han vaknade ju så sent så det blev inget av. Jag och erik små tjafsade så jag skrev nånting snällt istället med ett hjärta i smset och båda blev på bättre humör sen smsade jag Rasmus i mitt band och frågade om jag kunde  gå lite tidigare så jag kunde träffa Erik, vi brukar annars repa mellan 18 till 21. Men då blev det såhär att det inte blev nåt rep så jag kunde vara med Erik hela kvällen! Men det va då det dåliga kom, när jag hade fixat iordning mig för att träffa Erik i parken så va det jättemysigt och trevligt sen gick vi hem till mig och satte oss vid datorn och spelade wow. Jag hade ju planerat att han skulle vara här länge för jag inte skulle repa, då hade han redan bestämt att hans mamma skulle hämta honom när hon hade varit och handlat för han hade berättat för henne att jag skulle repa men det blev ju inget rep så Erik åkte hem tidigare än vad jag hade planerat för jag ade fått en bra film i Julklappa av min syrra som jag ville se med honom men vi hann inte se den eller vara sociala med varandra. Så det sög! När hans mamma ringde och sa att hon va påväg blev jag först lite fundersam för jag visste inte att hon skulle hämta honom sen ville jag inte att han skulle åka så jag började gråta för jag hade inte gjort nånting kul med honom...Jag som hade planerat....tänkte sen när vi skulle se filmen att vi skulle dra ner och köpa chips och godis för han och jag hade inte träffats på ett tag och mysa lite med en bra film! Jag blev helt förkrossad...När jag låg där och grät och va ledsen sa han att jag va för fin för att kunna gråta det passade inte mig, men jag svarade då att jag inte va tillräcklig vacker för att få honom att stanna..så det har vair en tragisk dag idag. Inget roligt alls..
funni-chan » 2011-01-01 | 15:01:21

stakare T.T du kan få jätte mycket kramar från mig så at d mår bättre X3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback