jul show!

Imorgon är det jul show och jag kan inte bärja mig tills dess! det ska bbli så kul så jag kommer nog bli så nervös så att jag exploderar! Jaja, det ska bli kul iaf! Idag va det förresten Bandyturnéering med hela skolan! 9a vann hela turnéeringen för dom hade vunnit alla sina matcher! I was like.....O.o.. Dom va duktiga iaf xD Jag stod och pratade med en kompis som gick i den klassen hon berättade att 9a och 9b hade en anna tävling på gång under turnéeringen!
det gick ut på att om dom vann nån match så får de poäng och jag kom inte ihår hur mycket och poäng för varje spelare som är med och spelar sen ett poäng till dom som ggår fram och tillbaka från skolan och ssporthallen och det är inte så långt men väldigt jobbigt i snön och det kylan! :/ stackars små barn... och priset va att få fika! xD och slippa städa sin del av korridoren....och om man förlora får man städa sitt område och motståndarens område.. xD allt för lite fika....jag fattar inte xD godnatt! som sagt Jul show imorgon!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback